Dieta na břišní tuk, existuje vůbec? 3 dietní postupy

Břišní tuk je zlo! Zbavte se břicha! Nové tajemství rychlého získání plochého břicha! Kdo by odolal článkům o nejnovější technice, která slibuje… Pevnější bříško ještě dnes!

Pro ty, kteří se chtějí zaměřit na oblast břicha, máme docela špatnou zprávu. Ve skutečnosti neexistuje žádná dieta ani cvičení, které by dokázaly provést „chirurgický zásah“, laserem zaměřený útok pouze na břišní tuk. A to mnoho lidí znechucuje, když nedosáhnou superrychlých výsledků, které mnohé dietní programy slibují.

Břišní tuk nelze redukovat bodově, klíčem k úbytku tuku v pase, je snížení celkového procenta tělesného tuku v celém těle.

Tady jsou tři základní body dietního plánu, který pomůže většině lidí, kteří mají problémy v oblasti pasu:

1. Kombinujte v jídle správně makroživiny, abyste maximalizovali svůj specifický metabolismus.

2. Doplňte bílkoviny.

3. Vyhněte se prozánětlivým potravinám a vyberte si ty, které proti zánětům bojují.

Jezte správnou kombinaci bílkovin, tuků a sacharidů

Podle doktora Goglia mají až tři čtvrtiny populace metabolismus založený na tucích a bílkovinách. To znamená, že trávíte tuky a bílkoviny efektivněji než sacharidy. Strava s vyšším obsahem bílkovin a tuků a střídmým obsahem sacharidů by tedy měla lidem s tímto typem metabolismu shodit celkový tělesný tuk a udržet si správnou tělesnou hmotnost.

Doporučuje se, aby rozdělení makronutrientů v denní stravě bylo 50 % bílkovin, 25 % tuků a 25 % sacharidů.

Sacharidy jezte ráno a dopoledne! Většina lidí je během dne aktivnější, takže si budete chtít vytvořit takovou skladbu jídla, která vás udrží v „chodu“ po celý den.

V noci přece nebudete běhat maraton, takže k večeři nepotřebujete hromadu sacharidů. Pokud je pro vás náročné přijmout denně 50 gramů bílkovin, zkuste ráno proteinový koktejl.

Nezapomeňte na to že, vysoký příjem sacharidů večer brání tělu přejít do hlubokého REM spánku, čímž se vám narušuje spánek a celková regenerace organismu.

Sacharidy, které budete jíst ráno, by měly pocházet z jednosložkových škrobů. Tyto jednosložkové škroby najdete v potravinách jako jsou například batáty, ovesné vločky a quinoa. Ovoce a zelenina budou tvořit zbývající přísun sacharidu během dne.

Jak snížit břišní tuk? Jezte bílkoviny

Večeře by měla být největším proteinovým jídlem dne, abyste obnovili odbourané svaly.

Příkladem vhodné večeře může být kousek tučné ryby, například lososa uloveného ve volné přírodě, s přílohou tmavě zelené listové zeleniny, jako je restovaný špenát nebo chřest.

Ryby mají protizánětlivé účinky a příznivě působí na spalování tuků, pokud je jíte k večeru, pak má vaše tělo čas na odpočinek a obnovu svalové tkáně.

Když si dáte k večeři ryby s vysokým obsahem tuku a omega mastných kyselin, výsledkem bude hlubší a zdravější spánek, zvýšené uvolňování růstového hormonu a snížení zánětů.

Při plánování oběda myslete na to, abyste podpořili své odpolední energetické vzorce, abyste neměli pozdě odpoledne propady energie nebo nezvladatelné chutě na sladké. Vhodný oběd by se tedy mohl skládat z ½ porce škrobu (např. ½ šálku rýže nebo 120 g batátů či brambor) a 120 gramů masa (např. grilovaná kuřecí prsa) a misku špenátu nebo červené řepy či salátu.

Vyhněte se prozánětlivým potravinám

Zánět je přirozenou reakcí vašeho těla na vetřelce, jako jsou rostlinné pyly nebo viry. Trvalý nebo chronický zánět je však nezdravý a nejčastěji ho vyvolávají potraviny, které jíte.

Chronický zánět je spojován s rakovinou, srdečními chorobami, cukrovkou, depresí a Alzheimerovou chorobou. Zánět také přispívá k přibývání na váze. Nedávný výzkum ukázal, že zánět může narušovat činnost hormonu leptinu, který mozku říká, kdy jste dostatečně sytí.

Ze svého jídelníčku byste měli odstranit potraviny s vysokým obsahem zánětlivých látek. Mezi prozánětlivé potraviny patří zpracované pečivo, rafinované sacharidy, smažené potraviny, červené maso a nápoje slazené cukrem. Konzumace většího množství těchto druhů potravin přispívá k zánětům a nadýmání.

Místo toho jezte potravinami, které proti zánětům bojují. A můžete hádat, které to jsou: Ovoce a zelenina, jako jsou jablka, borůvky a zelené listy, které jsou bohaté na přírodní antioxidanty a polyfenoly, což jsou sloučeniny obsažené v rostlinách, které vás budou chránit před záněty.

Závěrem

Tyto tři dietní postupy vám nerozpustí břišní tuk přes noc, ale začnou zmenšovat tukové buňky po celém těle, čehož si nakonec všimnete, až si obléknete džíny, které vám začnou padat a bez pásku se neobejdete. Chcete-li své hubnutí urychlit, přečtěte si naše články o konkrétních dietách a vyberte si tu, která vám bude nejvíc vyhovovat.

Kde koupit výrobky Keto Fit na hubnutí?

KetoFit.cz je obchod se zaměřením na proteinovou dietu. K zakoupení jsou jak jednotlivé proteinové produkty, tak praktická balení. Tato keto dieta je vyvinuta českými specialisty zejména pro ženy, které chtějí rychle zhubnout.

4673499dimp

affiliate odkazy

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.